Prekių pristatymas

Kas pristatys Jūsų prekes iš www.riposo.lt?

Jūsų užsakytas prekes pristatys skubių siuntų pervežimo paslaugas teikianti kurjerių tarnyba.

Kada pristatys Jūsų prekes?

Prekes, kurias turime sandėlyje, įprastai pristatome per 1-2 darbo dienas
Jei per šį laikotarpį savo prekių nesulaukėte, kreipkitės į klientų aptarnavimo skyrių telefonu 8-612 53508 arba el. paštu pardavimai@riposo.lt. 
Jei prekė siunčiama iš kitų Europos šalių sandėlių, pristatymo terminas gali būti ilgesnis. Apie tikslų terminą užsakovui pranešame asmeniškai.
 
 
Pristatymas į DPD Pickup siuntų taškus yra NEMOKAMAS perkant Crocs batus už 10 eurų ar daugiau.

Jūsų užsakytas prekes pristatome visoje Lietuvoje.
RIPOSO čiužinius ir antčiužinius pristatysime NEMOKAMAI.
Prekes pristatysime NEMOKAMAI, jei perkate RIPOSO prekių už 57€ ar daugiau. 
Prekes pristatysime NEMOKAMAI jei perkate CROCS avalynės už 60€ ar daugiau.
Visų kitų RIPOSO gaminių pristatymo kaina apskaičiuojama pagal užsakytų prekių bendrą svorį.
Perkant ne RIPOSO gaminius, prekių pristatymo kaina apskaičiuojama pagal užsakytų prekių bendrą svorį.
Informuojame, kad prekių pristatymui į Kuršių Neriją taikomas papildomas mokestis.
Prekių pristatymo išlaidas pamatysite, kai įsidėsite norimas prekes į prekių krepšelį.
Pardavėjas pasilieka teisę keisti transportavimo įkainius atsižvelgiant į užsakymo sumą, prekės matmenis ir pristatymo vietą.
 
Kilus klausimams, skambinkite telefonu arba rašykite el. paštu!
 
Tel: 8 612 53508   El.paštu: pardavimai@riposo.lt